Today status : 15/2/2013
The reason why I hate love . ..i don't have the confident to love others,and to be loved by others..
Super duper awesome !
Sweet owner

Navigation : touch my image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super duper pinky blog :D


Bigfoots!





My baby :)






Suka Entri Dia .



ASSALAMUALAIKUM 

Harini aku masak , masak , dan masak . :) Kehadiran aku ke dapur dah kerap . Kalau ade attendent komfem boleh A bab tu . Hahah . Okay harini aku masak dengan ditemani UMI yang tah kenape tibatiba rajin teman aku . Selalunya bila aku cuti , secara automatically dia akan buatbuat malas supaya aku akan ke dapur  ==' . Ya itulah perangai UMI bila aku balik . Fine . Tapi tak pe lah sebab dia buat macam tu pun supaya aku dapat latih diri ni untuk memasak tanpa disuruh dan juga untuk hari yang mendatang .
*nak kawennn .

Aku dah jarang kot online guna lappy , babby , Bab* . haha . Semuanya garagara fone yang dia bagi tu .
Memang aku dah malassss lah . Semenjak dua menjak ni aku jadi rajin pulak . Aku tibatiba muncul semangat kuasa atomen nak online . Wahahah . okay tipu je . Tiap kali aku on , surely aku dengan lajunya aku taip link blog dia . Haha . Okay lagu background dia memang menggamit jiwa dan raga . cewahhh .

Blog dia tak bosan . Seriously . Ada je cerita yang dia nak sharing walaupun kadangkadang ada yang menjijikan , menyampahkan (ade ke ) dan macammacam ada lah . Dan entri dia tu boleh buat aku tergelak sambil bergulingguling macam cerita hindustan . aha . Nampak tak kat situ tipu kat situ ? Itu hak masingmasing nak buat entri apa pun kan sebab tu BLOG dia . jyeahh . Jawapan yang bernas kan and nak tambah sikit , actually owner blog ni pun sedikit hengsenggg . HAHAHA *gelak jahat . So to En. blogger E . keep it up . Awak dah mempunyai sorang pembaca yang setia . HAHA . Teruskan dengan entrientri yang best . :) So kat bawah ni tuan empunya BLOG tu . Oh lelaki rupanya . Dah memang la lelaki kalau dah mention pun En . Blogger E kat atas tadi tuuu . Sekian .


P/S : 1st time ni tunjuk gigi je dulu dehh . Next entri , maybe akan selitkan sedikit pasal blog dia lagi . :




REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE