Today status : 15/2/2013
The reason why I hate love . ..i don't have the confident to love others,and to be loved by others..
Super duper awesome !
Sweet owner

Navigation : touch my image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super duper pinky blog :D


Bigfoots!





My baby :)






Dia dah wangi

ASSALAMUALAIKUM



Jumaat . Last Jumaat untuk tahun 2012 ni . Next week punya jumaat dh 2013 punya . Waa , nak masuk tahun baru dah la .jyeahh *sambil makan biskut peberet .Jumaat , kena tinggal lagi sorangsorang . Minggu lepas pon sama . Masa tu aku baru je sampai , esoknya kena tinggal . Baru nak gossipgossip , kena cancel . Diorang semua tak da sebab ada planning masing masing . Hmm yelahh , kite mengalah . Harini , aku kene tinggal lagik ! Parents aku pegi Kuantan sebab ade hal sikit diplus kan sikit dengan shopping baju kerja ayah kot . I guess lahh . Kak long nak g KL after balik kerja ni . Yelahh laki dia kat sana kan . Malasnya nak ikot,  kalau aku ikut komfem cuti aku dah tinggal sekangkang kera ni dipenuhi dengan kepenatan . Esok nak balik Dungun dah . Hmm Hmm Hmmm .

Back to topic asl lah kann . Aku ni jenis yang mudah tak puas hati and mudah putus asa if tak jumpe apa yang nak . Tapi at least aku ada kesungguhan untuk mewangikan blog aku ni walaupun kat minda ni dah set komfem tak jadi lagi . Kesungguhan aku terhasil pabila aku berjaya baca codingcoding *tak hebat seperti MR PROGRAMMER blogskin yang penuh dengan segala  huruf , simbol , angka . Yang kadangkadang if terlupa satu simbol , ianya tak kan menjadi . Dan bilaa tak menjadi of cos tangan tu dengan lajunya scroll , usha , taip , skodeng , cari coding blogskin baru . Wahahahah . Sungguh tidak mempunyai kesabaran . Why not kita tarik nafas dalamdalam dulu , hembus pelan pelan *pandang lua rumah , hujan ! hmm esok nak balik dah la  . Okay sambung . Buat aktiviti tadi lebih kurang 3x maybe . Banyak kali pon boleh , supaya korang boleh hirup udara sekeliling korang :) . *Lau ade si perokok tegar sebelah korang , hirup la puaspuas , lastlast korang masuk hospital dulu . Hikhik.

Tak tau nak cakap lahh ni blogskin yang ke berapa dah aku donlod code dia tu . Tengs MR GOOGLE .. Aku just baca , edit , tambah , padam . Tapi tu pun belum siap lagi . Sebenarnya code ni semuanya copy and paste je . Then dah copy, tulis kat situ macam diri sendiri yang buat semua tu kan .Kalau buat sendiri start dari form field gune adobe DREAMWEAVER memang takkan siap lah . Hihi  . So jangan tanya lah kan kenapa blog aku ni pinky sangat , dulu aku memng addict dengan semua benda berwarna PINK . Tapi sekarang aku dah mula menerima semua colour , tapi colour yang cerahcerah je . But sem ni , tibatiba pulaks bilik aku bersama rumate  NABILA more kearah pink . Err .apakah ?

See this . Mampu tunjuk yang ni je , yang lain tak payah lahh .

Nampak tak gambar kat atas ni ? See , kami pun tak sangka y akan beli colour ni . Dan tak pernah pun janjijanji taat setia bagai nak beli sama. Terasa macam comelcomel gitu bila bangun pagi dalam keadaan kusut masai dengan baju tidur then pakai selipar ni pegi melawat bilik sebelah . Haha . Tak nak cerita bakul mandian ? Tempat letak baju kotor ? Dinding bilik ? Snek waffer cubes perisa starwberi *Scroll gambar 1st kat atas . Haha . Enough . Tak ckup 256 muka surat kalau bercerita . *laparlapar .Okay ape aku nak cakap skang cuma , blog aku dah sedikit wangi sebab aku dah letak perfume White Musk .


P/S : Aku lapar nak pegi menjamah maggie didapur . Bujanglah katakan :) 



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE